Sweetwater Snook (NEW EPISODE) - Awesome TOPWATER Explosions


Uploaded by AddictiveFishing on 10.04.2012

Transcript:
bjbj YOUR FISHIN DOWN HERE, PLUG FISHIN FOR SNOOK. YOU NEVER KNOW WHAT YOU RE GOING
TO GET. YOU COULD CATCH ATWELVE INCHER OR A TWENTY POUNDER. OH! BLAIR JUST BLEW SOME
OUT WAY OFF THE BANK HERE. THERE S ONE! NICE FISH! NICE SNOOK! NICE SNOOK! HERE
S A GOOD ONE BROTHER! GOOD SNOOK MAN! (ROD WHIRRING) OH IT S A GOOD ONE!
DOWN, DOWN, DOWN! UGH! HE GOT OFF! NO! NICE CAST. BIG SCHOOL
OF SNOOK ALONG HERE. USUALLY FISH BETWEEN 24 AND 35 INCHES THEY VE BEEN HITTIN TOP WATER
PLUGS FIRST THING IN THE MORNING. SO ,WERE TRY ALONG HERE AND SEE WHAT HAPPENS.
DID YOU HEAR THAT ONE CRASH BACK BEHIND THERE? YEAH. THEIR IN THERE, JUST KEEP IT
WORKIN , KEEP IT WORKIN . SOMETIMES THEY SIT WAY OFF THE BANK THOUGH, SO I WOULD START
CASTING RIGHT NOW AND SEE WHAT HAPPENS. PERFECT, BEAUTIFUL CAST. SEE IF I GET REWARDED.
OH YOU GOT ONE! OOH! AHH MAN HE SMASHED IT! TRY, TRY GETTIN RIGHT
THERE. ANOTHER ONE! KEEP WORKIN IT, KEEP WORKIN IT. C MON HIT IT ONE MORE TIME, C MON! GIVE
IT, GIVE IT ANOTHER SHOT PITCH IT BACK IN THERE. YOU GET IT IN THAT RIGHT, THAT RIGHT
POCKET RIGHT THERE. SAW THAT LITTLE SAND PATCH UP THERE. IS THAT SAND ON THE BOTTOM
UP THERE? YEAH THIS IS KINDA SANDY. NICE. OH, THERE S ONE! GOT EM ! LITTLE GUY.
C MON DUDE! SLAMMED IT! (ROD WHIRRING) HA! THAT S JUST A WEE LITTLE
SNOOKY. GOOD SEEING THAT SIZE THOUGH, HUH? YEAH FOR THE FREEZE WHERE WE LOST THOUSANDS
AND THOUSANDS AND THOUSANDS OF FISH. IT S NICE TO SEE THEY RE AROUND. COME HERE
LITTLE DUDE. YOUR RIGHT THOUGH, THEY ARE NICE AND SILVER THEY AREN T BLACK LIKE I REMEMBER
EM IN HERE. THAT MY FRIENDS OUT THERE IN TV LAND IS AN EVERGLADES SNOOK. WELCOME TO THIS
EPISODE OF ADDICTIVE FISHING, WERE GONNA LET THAT DUDE GO, WE RE WAY BACK UP IN THE EVERGLADES
NOW WHAT THEY CALL THE SWEETWATER, THE BLACKWATER, IT S BASICALLY,UH, AS FAR BACK AS YOUCAN PRETTY
MUCH GET CATCHIN ANY SNOOK. UNLESS YOU GO UP INTO LAKE OKECHOBEE, RIGHT? HAHA
YEAH. FISHING WITH CAPTAIN KEVIN MIHAILOFF DOWN HERE. Y ALL STAYED TUNED TO THIS EPISODE
OF ADDICTIVE FISHING WERE BACK IN THE SWEETWATER OF THE EVERGLADES AND IT S THE MIDDLE OF WINTER
TIME BELIVE IT OR NOT. WE LL BE RIGHT BACK. ADDICTIVE FISHING IS BROUGHT TO
YOU BY DICK S SPORTING GOODS - EVERY SEASON STARTS AT DICK S, RANGER BOATS - STILL BUILDING
LEGENDS ONE AT A TIME, MINN KOTA - ANYWHERE, ANYTIME, HUMMINGBIRD, SIMPLY. CLEARLY. BETTER,
WRIGHT AND MCGILL, REAL GEAR FOR REAL FISHERMAN, AND BY LAZER SHARP, SHARPER, STRONGER, LONGER.
THEY RE EITHER IN THIS COVE OR THEY ARE IN THAT COVE TO THE RIGHT. C MON
BABY, EAT IT! BEEN FISHING, UH, THESE SHORELINES ALL MORNING AND WITH VERY LITTLE
SUCCESS. MAKES A LOT PRETTIER FISHIN THEM SHORELINES THEN THESE. YEAH,
WE SAW SOME BIG FISH THEY JUST WEREN T EATING SO. SOMETIMES COMING INTO A WINDBLOWN BANK
MAKES A BIG DIFFERENCE, THE FISH DON T SEEM QUITE AS, UH, WARRY. THEY DON T CARE ABOUT
THAT PLUG LANDING NEXT TO EM. THEY DON T MOVE FROM IT. ESPECIALLY WHEN YOU ARE TRYING
TO CATCH AND NOCTURNAL EATING FISH IN THE DAYTIME. EXACTLY. (LAUGHS)
EXACTLY. SO SOMETIMES THE WIND BLOWN SHORES PAN OUT. OH! OH! OH! THERE
YOU GO! GOOD SPAN, GOOD SPAN BROTHER! NICE ONE! GOOD ONE! NICE LONG ONE!
SAY HE S, HE S A GLOWING LONG ENOUGH? GOOD FISH! USE THE GLOW LONG
ENOUGH, SOMETHIN S GONNA EAT IT. NICE FISH. NICE FISH MR.MIHAILOFF! LOOK HOW SILVER
THIS ONE IS. YEP. HE S DEFINETLY. DEFINETLY JUST GOT IN HERE. OH! HE S A GOOD ONE TOO.
BEAUTIFUL. THAT ONE RIGHT THERE, HAHA IS A NICE ONE. AH NICE! NICE!
HERE YOU WANT TO GET YOUR HOOKS OUT? HE S GOT A FACEFUL OF MIRROLURE THERE HAHA.
I GOT ONE HERE. RIGHT THERE, THAT S WINDBLOWN BANK. LOOK AT HOW
BEAUTIFUL THAT SNOOK LOOKS. IT S LIKE MENTALITY OF BASS FISHING YOU GET ON A WINDBLOWN
BANK LIKE THIS IF YOU WANT TO CATCH SOME GOOD FISH IF YOUR NOT GETTING THEM ON THE, UH,
SLICK SIDES. AND, UH, HERE S YOUR PAYDAY RIGHT HERE. NICE GOING. GOOD JOB
KEVIN.(SIGHS) OFF HE GOES. WELL THAT S THE WAY TO DO IT COMING BACK FROM A COMMERICIAL
BREAK. CATCHED THE BIGGEST ONE SO FAR. UNBELIEVABLE, Y ALL EVER GET A CHANCE TO DO THIS MAKE SURE
YOU COME DOWN HERE WITH KEVIN HE WILL PUT YOU ON THE FISH LIKE I SAID IT S IN THE MIDDLE
OF THE WINTER TIME AND YOU GUYS UP THERE FREEZING AND YOU THINKING, MAN I WISH I COULD GO TO
THE EVERGLADES AND GO SNOOK FISHING, HERE S YOUR MAN RIGHT HERE. C MON WITH HIM. LET
S GET ANOTHER ONE. YEAH ABSOLUTELY! SOMETIMES I CATCH SOME BIG SNOOK IN THIS POCKET.
AND TRY BACK THERE BY THAT TREE. OH! BIG SNOOK! BIG SNOOK! C MON! C MON ON OUT! C
MON ON OUT! THAT S A BIG SNOOK BLAIR! OH MY GOODNESS GO TO THE BACK OF THE BOAT!
THE BACK OF THE BOAT! C MON BABY! COME TO ME POPPA! HE S A SNOOK HE S THE GARBAGE
MAN HE DEFINATELY GARBAGED THAT ONE! HE ANNIHILATED THAT PLUG! KA-POW! I LL TRY TROLLING
MOTOR OFF THE BANK. OH YEAH BABY HAHA! I DON T KNOW IF THERE IS ANY FISH ON THIS
BANK BUT WE LL GIVE IT A SHOT. NICE. BE CAREFUL THAT WHOLE PLUG IS DOWN IN THERE
OH MAN, DID HE WANT THAT MIRROMULLET OR WHAT? (BOTH LAUGH) I M GONNA NEED
YOUR PLIERS BUDDY. HERE YOU GO. THERE WE GO. TELL YOU WHAT BROTHER, AFTER THEM SMALLER
ONES THIS MORNING THAT ONE RIGHT THERE IS DEFINETLY WHAT WE CAME TO THE EVERGLADES FOR.
THAT S WHAT EVERYONE COMES TO THE EVERGLADES FOR. THAT S A GREAT FISH MAN.
MAN WHAT A BEAUTY. YOU CAN T EVEN SEE HIM IN THE WATER AND HE S IN THE WATER (LAUGHS)
C MON BUDDY. SUCKIN ON YOUR THUMB. SUCKIN ON MY THUMB. THERE HE GOES.
OFF INTO THE BLACKWATER. BEAUTIFUL. THAT S WHAT PEOPLE COME TO THE EVERGLADES FOR, RIGHT
THERE BROTHER. MAN, NOTHING BETTER THAN BIG SNOOK ON TOP WATER PLUGS.
CAN T BEAT IT ESPECIALLY RIGHT IN THE MIDDLE OF DECEMBER.(LAUGHS) IT S A LITTLE CHILLY
THIS MORNING BUT WERE STILL IN OUR SUMMER CLOTHES. Y ALL STAY TUNED WE WILL BE RIGHT
BACK WITH SOME ADDICTIVE FISHING, WERE GOING TO GET RERIGGED SEE IF WE CAN SHOW YOU ANOTHER
SNOOK ON TOPWATER IN THE MIDDLE OF THE DAY IN THE MIDDLE OF THE WINTER. WE LL BE RIGHT
BACK. WELL WELCOME BACK FOLKS AS YOU CAN SEE IT S GOTTEN A LITTLE BIT MORE WINDY.
WERE IN A LITTLE BIT TIGHTER CONDITIONS. WE VE GONE TO THE SUBSURFACE. ONE OF MY FAVORITE
BY MIRROLURE WHICH IS THE MIRRODINE AND IT S WHAT I CALL THE HALLOWEEN COLOR BECAUSE
IT S BLACK AND ORANGE AND IT S SILVER. IT S A BEAUTIFUL LITTLE COLOR IN HERE THAT REALLY
REFLECTS AND IN THIS, UH, TANIC WATER SO WERE GOING TO GIVE THESE A SHOT NOW AND SEE WHAT
WE CAN DO. HOPEFULY WE CAN, UH, BRING UP A, UH, BIG LAVIATHAN. OH BIG FISH RIGHT
THERE! NICE FISH BLAIR, THAT S A NICE FISH! THAT IS A GOOD ONE BROTHER!
C MON NOW! NICE, NICE FISH! PUTTING THE TALON DOWN. OH IT S A BIG REDFISH MAN!
IT S A REDFISH? A BIG EVERGLADES REDFISH. NO WONDER IT DIDN T JUMP!
DON T BELIEVE IT. WATCH THAT TALON, THERE S THE TALON. PULL IT UP? UH,
YEAH. YEAH HE S AROUND IT, PULL IT UP. OKAY, HE S OFF. OH MAN! NICE REDFISH!
THAT S A GOOD LITTLE SURPRISE. SOMEBODY YESTERDAY SAID THAT REDFISH WON T EAT THAT COLOR IN
THE EVERGLADES. (CHUCKLES) LOOK AT HOW GOLD HE IS. HE IS BEAUTIFUL. YOU
WOULDN T THINK THAT WATER IS THAT CLEAR THOUGH, BUT MAN, IT S LIKE THE ST. JOHN S YOU KNOW,
IT S GOT ALL THAT TANIC WATER AND TANIC ACID IN IT THAT MAKES THE WATER LOOK DIRTY. GO
DOWN WITH THAT TALON AGAIN. THAT S A NICE RED. ON THE MIRRODINE. OH
THAT WATER S COOL. BEAUTY. MAN WHAT A BEAUTIFUL REDFISH. HE STAIND UP JUST LIKE
A RED EASTER EGG. YOU WANNA GRAB THOSE PLIERS? PROBABLY GONNA GO NUTS AS SOON AS I TOUCH
EM. YOU GOT YEP I GOT EM. ALRIGHT. COOL BEANS! IS THAT A BEAUTIFUL REDFISH
OR WHAT? LOOK AT THAT GOLD COLOR. HE S BEEN BACK HERE A WHILE, FOR SURE.
STAIND UP LIKE AN EASTER EGG. WELL LET S LET HIM GO. AWESOME FISH. MA HALO THAT
WAS NICE FISH. GOOD CALL ON THAT ONE. JUST PITCH IT UP IN THERE AND GIVE IT A TWITCH,
SEE IF THERE S A FISH UP IN THERE. OKAY. NEVER KNOW WHAT YOUR GONNA GET. I
LL DO THAT AGAIN! OH GOD! OH DANG! ONE RIGHT OFF THE BAT! I GOT
A GOOD FISH! AH MAN HE HAMMERED THAT PLUG! WHAT S THAT PLUG? MIRROMULLET
A MIRROMULLET?(LAUGHS) THAT S A NICE SNOOK! THAT S A NICE SNOOK, NICE SNOOK! HELP ME OUT,
HELP ME LAND THIS ONE BLAIR. OH! NICE! TREBLE HOOKS, SO WATCH OUT BIGGIN
NICE FISH, NICE GOING BLAIR. THAT IS A NICE ONE BROTHER. HE GARBAGED THAT ONE
DIDN T HE? HAMMERED THAT PLUG! NICE LITTLE MIRROMULLET. WAH! THAT S A BEAUTIFUL
FISH. SORRY, DIDN T MEAN TO SPLASH Y ALL. WE LL LET THIS GUY GO. GET ON OUTTA HERE.
WELL THAT WAS A NICE FISH HUH? NOW THAT WE GOT THE LENS CLEAN AGAIN. (CHUCKLES) GOOD
JOB BRO! HEY NICE WORK! LET S CATCH ANOTHER ONE. TOP WATER PLUGS! I GOTTA
GO TO THAT COLOR, THEY LIKE THE WHITE ONES. NAH, REALLY THEY LL EAT THE WHITE
ONES. JUST KEEP WORKIN IT. WANNA WORK IT WITH THE WIND. SEE HOW FAR OFF
THE BANK THAT FISH IS? YEAH,HE WAS. THERE HE IS! OH GOSH! C MON! OH WE
GOT HIM, THAT S A GOOD FISH! C MON BABY! NICE! HE FOLLOWED IT BACK ON IT DIDN T YA?(LAUGHS)
I LEARNED THOSE MOVES THERE FROM BILL DANCE. YA SEE THAT? IT S ALL FOR YOU BILL.
(LAUGHS) NICE SNOOK BLAIR. TOP WATER PLUG, THE MIRRORED MULLET. CATCHIN NOCTURNAL
FISH IN THE DAYTIME! YOU GOTTA LOVE IT. NICE LITTLE SNOOKI! SHOOK THE PLUG OUT, ABSOLUTELY
BEAUTIFUL. LIKE WITH EVERY FISH THAT LATERAL LINE RIGHT THERE, THAT S WHAT THEIR FEELING
THESE BAITS GOING ACROSS THE TOP OF THE WATER. THEY RE HEARIN EM AND FEELIN EM WITH THAT
LATERAL LINE PICKING UP VIBRATIONS. JUST GO ON THEN. THAT WAS A GOOD ONE, HUH?
GOOD WORK MAN! HE CRUSHED THAT PLUG, HE HIT IT ONCE AND THEN CAME RIGHT BACK FOR THE SECOND
TIME. HE WANTED IT. THINK THERE S ANOTHER ONE ON THIS NICE WINDBLOWN BANK, WE
ONLY GOT WHAT, ANOTHER MILE OF IT. ABSOLUTELY. WHY DON ALL STICK AROUND
AND SEE WHAT WE CATCH. ADDICTIVE FISHING IS BROUGHT TO YOU BY, D.O.A. LURES
- THE UNFAIR ADVANTAGE, FLORIDA S SPACE COAST - ORLANDO S CLOSEST BEACHES, STAR BRITE - THE
WORLD WIDE LEADER IN MARINE AUTOMOTIVE AND RV CARE PRODUCTS, FINS - THE WORLD S FIRST
SITUATIONAL SPECTRA-FIBER FISHING LINE, COSTA DEL MAR SUNGLASSES, SEE WHAT S OUT THERE,
AND BY SEAGUAR - THE INVENTOR AND WORLD LEADER IN FLORAL CARBON FISHING LINE. I M
PROUD TO BE ASSOCIATED WITH THIS AQUACULTURE PROGRAM MOTE. I RUN OUR FISHERY CENTER, BUT
WITH THE AQUACULTURE HAS DONE SOMETHING THAT IS GOING TO OPEN UP HATCHERY CAPABILITY AND
AQUACULTURE PERSAY TO GROW SEAFOOD IN THIS COUNTRY. 84% OF THE SEAFOOD WE EAT IN THE
U.S. IS IMPORTED. HALF OF THAT IS CULTURED, WE HAVE SEAFOOD SECURITY ISSUES, IN PART BECAUSE
WE HAVE NO CONTROL OF HOW THOSE ORGANISMS WERE CULTURED. SO THEIR RECIRCULATING AQUACULTURE
RESEARCH IS BEING DONE AT MOTE, IS PAVINGTHE WAY FOR AQUACULTURE TO EXPAND IN THE U.S.
AND THE FUTURE, AND HELP MEET OUR DOMESTIC SEAFOOD NEEDS. THE MINUTE YOU CAN GET AWAY
FROM THE EXPENSIVE COASTAL LAND AND MOVE INLAND AND GROW FISH RECIRCULATING SYSTEMS WITH ZERO
DISCHARGE INTO THE ENVIROMENT YOU KNOW THAT YOU ARE MOVING IN AN EVIROMENTALLY RESPONSIBLE
WAY. WELL THEY ARE DAY ELEVEN. IN THE PAST YEAR WE VE BEEN ABLE TO
TAKE A $25,OOO THAT S COME IN THROUGH PROJECT SNOOK AND DOUBLE IT THROUGH OUR GRANT WITH
UNIVERSITY OF SOUTH FLORIDA. MATCHING FUNDS AND HELP US BUY AN EXPENSIVE MICROSCOPE THAT
WAS NEEDED AND OTHER EQUIPMENT THAT S HELPING THIS PROJECT OUT. HERE S THE RESULT
RIGHT HERE, APPRECIATE IT GUYS APPRECIATE IT. YEAH WHATEVER YOU DO THE ONLY
IMPORTANT THING IS TO LAY THAT LEADER OUT. THEY SEE ANY PART OF THAT FLY LINE FORGET
ABOUT IT. WELL AS YOU CAN SEE WE VE BROUGHT THE FLATS BLUE FLY RODS OUT WE RE
GONNA SEE IF WE CAN GET ONE OF THESE SNOOK TO EAT ON A FLY. IT IS, UH, PROBABLY NO BETTER
WAY TO CATCH A FISH ON A FLY ROD. I MEAN IT S A LOT OF FUN, THE WIND S KICKED UP A LITTLE
BIT BUT IF WE CAN GET ONE ON A FLY WERE GONNA CLOSE THE SHOW OUT. GOT KEVIN S LITTLE SPECIAL
, I DON T KNOW WHAT KINDA FLY YOU CALL THAT? JUST A LITTLE TINY. JUST A TINY TIM
MINNOW. A TINY TIM MINNOW.(LAUGHS) (LAUGHS) ALRIGHT, WELL LET
SEE WHAT HAPPENS. Y KNOW A LOT OF PEOPLE SAY THAT I LOOK LIKE JOE COCKER WITH A FLY ROD.
BUT USUALLY I CAN GET IT WHERE I WANT IT TO GO. BETTER THAN THAT. (LAUGHS)
THINGS LIKE A LEAF WHEN IT HITS THE WATER. WELL WE VE CAUGHT SOME ALL MORNING
ON TOP WATER PLUGS AND Y KNOW WE VE HAD A LOT OF FUN BUT LET S TRY TO GET ONE MORE ON
THE FLY ROD. THAT WILL REALLY MAKE THE DAY. THAT WOULD MAKE THE DAY BROTHER!
OH! OH! OH! THAT S GOOD! NICE SNOOK! GO BABY! OH C MON! KEEP IT LOW. JUST
PLAY HIM, PLAY HIM. HE S OUT A LITTLE BIT. DOWN LOW, DOWN LOW, DOWN LOW. STILL ON,YEAH
HE S COMING BACK OUT. (GRUNTS) PUSH OFF THE BANK I CAN T. PLAY HIM EASY WHEN HE
S OFF. NOPE THEY WEREN T UP FLOATIN , THEY WERE ON THE BOTTOM BROTHER. HA THAT
FISH COME RIGHT UP OFF THE BOTTOM FOR THAT. YOUR FEET CLEAR THE LINE, BEAUTIFUL,
BEAUTIFUL SO DANDY! ON THE REEL. WOW. WOW HE JUST KINDA NUDGED UP ON IT AND
BOSH! (LAUGHS) WHAT A BETTER WAY. UNBELIEVABLE! C MON MISTER
SNOOK THERE S NO BETTER WAY TO END THE DAY THEN WITH A SNOOK LIKE THIS ON FLY.
NICE SNOOK TOO. VERY NICE SNOOK. WAKING ACROSS THE WATER. IT S AMAZING
YOU CATCH A THOUSAND SNOOK IN YOUR LIFE AND GET ONE ON THE FLY ROD AND SHAKE LIKE A LITTLE
KID. (LAUGHS) THAT WAS AN AMAZING TAKE. I MEAN THEY ALL MAKE ME SHAKE, BUT
WHEN YOU RE DOIN IT A DIFFERENT WAY NOW HE S GONNA PLAY THIS LITTLE GAME HUH?
AH BEAUTIFUL! OH, DON T DO THAT TO ME REEL. JUST WANT TO SLIDE HIM.
YOU GOT C MON OPEN YOUR MOUTH! AND THAT S A CAUGHT FISH BABY!(LAUGHS)
(VICTORY LAUGH)LOOK AT THAT FISH MAN! THAT LITTLE BITTY FLY ON THERE. WOW!
HE WAS HOOKED PERFECTLY! WOW! LOOK AT THAT! THERE ON THE ROOF OF
THE MOUTH THE LITTLE TINY FLY. UNBELIEVABLE, AND THIS FLY IF ANYTHING, JUST A, JUST A LITTLE
TINY BAITFISH PATTERN. I LIKE THAT SNOOK. AWESOME. LET ME SEE THAT BABY.
ABSOLUTELY. THERE YOU GO, NOW THAT S WHAT YOU COME TO THE EVERGLADES
FOR, RIGHT THERE BROTHER. NICE JOB! THAT IS IT. THAT S A BEAUTIFUL FISH.
ALRIGHT GUYS, SO WHATCHYA GOTTA DO IS GET DONE HERE WITH KEVIN AND BOOK HIM. WERE GONNA
LET EM GO, HE S GONNA SWIM RIGHT BACK OVER THERE SO YOU CAN COME CATCH HIM. THEIR
SO WELL DISGUISED IN THAT DARK WATER. I DON T KNOW HOW, I WAS JUST SITTIN HERE THINKIN
, I DON T KNOW HOW IN THE WORLD YOU RE GONNA SEE THESE SNOOK WITH THEIR BLACK BACK IN THIS
BLACK WATER. LOOK AT THAT. AND OFF HE GOES. AWESOME, AWESOME, AWESOME. I
CAN T SAY IT ENOUGH, Y ALL EVER GET A CHANCE TO WANT TO COME DOWN TO THE EVERGLADES KEVIN
MIHAILOFF, WHAT S YOUR WEBSITE? SNOOKIN.COM SNOOKIN.COM IT DOESN T GET ANY MORE
SIMPLE THAN THAT. THAN SNOOKIN.COM COME TO THE EVERGLADES AND YOU LL CATCH SNOOK. TALKIN
TO THE PEOPLE THAT LIVE AROUND HERE, SAY VE FISHED HERE MY WHOLE LIFE AND I VE NEVER CAUGHT
A SNOOK. I MEAN HOW MANY DID WE CATCH TODAY? QUITE A FEW. QUITE A FEW, SO
IF YOU EVER GET A CHANCE, ONCE AGAIN KEVIN MIHAILOFF SNOOKIN.COM AND WERE ADDICTIVE FISHINGAND
WE LL SEE YOU NEXT WEEK. CHECK OUT MORE FOOTAGE FROM THE SHOW BY LOGGING
ONTO ADDICTIVEFISHING.COM FOR OUTTAKES AND BLOOPERS. ADDICTIVE FISHING TELEVISION 2012
EPISODE #2 - SWEETWATER SNOOK h|3P h|3P h|3P hN%< hv2L [Content_Types].xml Iw}, $yi} _rels/.rels
theme/theme/themeManager.xml sQ}# theme/theme/theme1.xml w toc'v )I`n 3Vq%'#q :\TZaG L+M2 e\O* $*c?
)6-r IqbJ#x ,AGm T[XF64 E)`# R>QD =(K& =al- 4vfa 0%M0 theme/theme/_rels/themeManager.xml.rels
6?$Q K(M&$R(.1 [Content_Types].xmlPK _rels/.relsPK theme/theme/themeManager.xmlPK theme/theme/theme1.xmlPK
theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK
accent2="accent2" accent3="accent3" accent4="accent4" accent5="accent5" accent6="accent6" hlink="hlink"
folHlink="folHlink"/> Maryann Normal Trice Microsoft Office Word Hewlett-Packard Title
pa7W Microsoft Office Word 97-2003 Document MSWordDoc Word.Document.8